12 pe șase locuri, la manageri de cartier. Se cer vechimi diferite pentru posturi similare

impozite

sursa foto: Constantin Duma

La concursul pentru cei șase manageri de cartier pe care vrea să-i angajeze PMT și-au depus dosarele 12 candidați. Teoretic, fiecare din cei șase ar trebui să facă același lucru, însă vechimea pentru postul respectiv este cuprinsă între unul și șapte ani. încadrarea: inspector de specialitate II, I și IA, câte două posturi din fiecare.

Luni, 18 aprilie, a fost ultima zi în care cei care doresc să devină manager de cartier și-au depus dosarele pentru cele șase posturi scoase la concurs la PMT. Sunt 12 candidați și toți au îndeplinit cerințele, așa că ei urmează să susțină probele propriu-zise. Acestea sunt programate astfel: limbă străină (citit, scris, vorbit) – 28 aprilie, ora 8,30; competențe în utilizarea calculatorului – 28 aprilie, ora 10; proba scrisă – 28 aprilie, ora 11. Interviul va avea loc în 3 mai, la ora 10. Toate probele se vor desfășura la sediul PMT de pe Bd. C.D.Loga nr. 1 și fiecare are caracter eliminatoriu.

Posturile de manager de cartier din cadrul Serviciului Guvernanță Participativă și Management Cartiere sunt pe perioadă nedeterminată. Ele sunt o noutate în administrația publică locală din România. Candidații pot fi absolvenți de științe administrative, economice, politice, sociologie, științe ale comunicării, istorie, studiul patrimoniului, arhitectură, urbanism sau inginerie civilă. Diferă vechimea, care poate fi de un an, patru ani sau șapte ani. Cei angajați vor fi încadrați ca inspector de specialitate II, I și IA, câte două posturi din fiecare.

About Post Author