Încă șapte posturi, la Centrul de Proiecte. Experții au nevoie de un an de experiență

Cu o organigramă suplimentată recent, Centrul de Proiecte al Primăriei Timișoara vrea să-și completeze echipa. Scoate la concurs șapte posturi, pentru care concursul va avea loc peste aproape o lună.
Centrul de Proiecte al Municipiului Timișoara vrea să angajeze inspector de specialitate financiar-contabilitate, inspector de specialitate resurse umane, inspector de specialitate programe și proiecte, inspector de specialitate parteneriate și proiecte, expert management infrastructură, expert comunicare și expert design.
Cei șapte se vor alătura echipei actuale, conduse de Alexandra Rigler. Cei interesați trebuie să aibă cetățenia română sau a ltor state ale Uniunii Europene, să nu aibă cazier judiciar și să cunoască foarte bine limba română. Ei sunt asteptați să își depună dosarele de candidatură până în 10 septembrie. Dosarele se depun zilnic între orele 10 și 16, inclusiv în ultima zi a calendarului.
Proba scrisă va avea loc în 20 septembrie, începând cu ora 11, iar interviurile sunt programate în 24 septembrie, începând cu ora 9. Cele doua probe se vor desfășura la sediul Primăriei Municipiului Timișoara – Bulevardul C.D.Loga, nr. 1. Toate detaliile se găsesc aici.
Inspectorii trebuie să aibă experiență cuprinsă între patru și șapte ani, în funcție de specialitate. În cazul experților, se poate înscrie la concurs oricine are cel puțin un an de experiență. Dublarea numărului de angajați al Centrului de Proiecte a fost aprobată de CL la începutul lunii august.