Xeroxuri și scanări de aproape 190.000 de euro, la Direcția Fiscală a PMT

Direcția Fiscală a Primăriei Timișoara caută o firmă care să-i asigure, în următorii trei ani, întreg fluxul de documente, printat și copiat. Aceasta trebuie să ofere imprimantele și echipamentele, care pot fi „forjate” până la maximum 5,1 milioane de pagini.

Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara vrea să încheie un acord-cadru pentru prestarea de servicii „de imprimare, copiere, fax și scanare documente”, valabil 36 de luni. Acesta vizează cel puțin 4,02 milioane pagini A4, respectiv cel mult 5,18 milioane de pagini, același format. De asemenea, trebuie asigurate mentenanța și intreținerea în caz de necesitate. Urmează să fie încheiate contracte subsecvente, „anual, în funcție de necesitățile achizitorului și de fondurile alocate acestei destinații”.

„Prestatorul de servicii trebuie să pună la dispoziția autorității contractante (cu titlu de custodie) echipamentele precizate în caietul de sarcini, care vor fi utilizate de angajații DFMT pentru imprimare, copiere, fax, scanare”, scrie în anunțul de licitație. Câștigătorul procedurii trebuie să asigure un program care să monitorizeze atât echipamentele, cât și numărul de pagini tipărite, să furnizeze tonerele și să ofere intervenții de mentenanță atât lunare, cât și la cerere. De asemenea,va trebui să instruiască și utilizatorii pentru exploatarea corectă a echipamentelor.

Valoarea maximă pe care e dispusă s-o plătească DMFT pentru cele 36 de luni de contract este de 924.630 lei, cu TVA. Ofertele pot fi depuse până în 26 august.