Primăria Timișoara caută 22 de specialiști. Face angajări la urbanism, informatică sau turism

primăria timișoara

foto: Arhivă

Primăria Timișoara face un nou concurs de angajare, primul în aproape jumătate de an. Sunt 22 de posturi, pe funcții care se regăsesc și în vechea organigramă, Agenția Națională a Funcționarilor Publici avizând această procedură.

Primăria Timișoara organizează un concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a 22 de funcții publice de execuție vacante. Se caută profesioniști în următoarele domenii: urbanism, educație, turism, infrastructură rutieră, patrimoniu, mediu și spații verzi, comunicare, control intern, resurse umane, economic, informatică.

Deoarece organigrama votată de CL în iunie 2021 este momentan suspendată, concursul este organizat pe funcții publice care se regăsesc și în organigrama anterioară. A fost notificată și Agenția Națională a Funcționarilor Publici, care a avizat procedura, concursul fiind publicat și pe site-ul acestei instituții.

„Servicii publice de calitate, reclamații rezolvate prompt, avize eliberate în termen sau lucrări de investiții temeinic monitorizate se pot face doar cu personal de calitate. De aceea invit toți profesioniștii care vor să pună umărul la reforma administrativă pe care am început-o să ni se alăture”, spune primarul Dominic Fritz.

Ce se caută

Posturile scoase la concurs sunt următoarele:

  • 2 posturi de consilier asistent în domeniul urbanism/ certificări și autorizări
  • consilier principal în domeniul urbanism/certificări și autorizări
  • consilier principal în domeniul educație
  • consilier principal în domeniul turism
  • 2 posturi de consilier principal în domeniul infrastructurii rutiere
  • consilier asistent în domeniul infrastructurii rutiere
  • consilier superior în domeniul construcții civile
  • consilier asistent în domeniul patrimoniu/administrare clădiri, terenuri
  • consilier asistent în domeniul spații verzi
  • consilier superior în domeniul protecția mediului
  • consilier principal în domeniul comunicare
  • consilier superior în domeniul control intern
  • consilier superior în domeniul resurselor umane
  • consilier superior în domeniul economic/contabilitate
  • consilier superior în domeniul economic/state de plată
  • consilier superior în domeniul informatică
  • consilier asistent în domeniul informatică
  • consilier asistent în domeniul urbanism/banca de date, GIS
  • consilier superior în domeniul urbanism/PUD/PUZ
  • consilier asistent în domeniul urbanism/Atelier de Urbanism

Sunt, așadar, opt posturi de grad profesional superior (vechime: minimum 7 ani), șase de grad profesional principal (vechime: minimum 5 ani) și opt de grad profesional asistent (vechime: minimum 1 an). Toate sunt pe durată nedeterminată, cu program de lucru de opt ore.

Dosarele pot fi depuse până în data de 21 decembrie. Condițiile de studii și de vechime în specialitate, precum și condițiile specifice sunt stabilite pentru fiecare post în parte. Mai multe detalii despre posturile scoase la concurs se găsesc aici.

Vă reamintim, hotărârea de consiliu local care stabilea noua organigramă, votată în luna iunie, a fost suspendată definitiv de Curtea de Apel Timișoara, la jumătatea lunii octombrie. Procesul pe fond intentat de mai mulți angajați și de sindicatul din PMT este abia la început.

About Post Author