30 martie 2020

Aquatim nu mai citește contoarele de apă. Cum se emit și cum puteți plăti facturile

aquatim

Aquatim SA anunță că, pe întreaga durată a stării de urgență, nu va citi apometre. Facturile vor fi emise în baza mediei consumurilor pe ultimele șase luni. Societatea recomandă, de asemenea, autocitirea.

Aquatim va face regularizări ale consumului de apă la o citire după ridicarea stării de urgență. „Recomandăm autocitirea. Clienții pot să citească și să transmită indexul apometrului pe unul din canalele puse la dispoziție de către companie: pe e-mail, la adresa consum@aquatim.ro, prin formularul dedicat de pe site, prin intermediul contului deschis pe platforma client sau telefonic, la numerele 0754-223.856 şi 0256-226.656, program 8-15, sau prin SMS la orice oră”, transmit reprezentanții companiei.

Dacă vor exista neconcordanțe între citirile transmise si factură, vă puteți adresa Serviciului Relații clienți, on-line sau telefonic. Societatea utilizează deja variante on-line pentru probleme care vizează Serviciile Contracte, Relații Clienți sau Serviciul Tehnic. Adresele de e-mail unde se pot transmite documente, înscrisuri sau acte scanate sunt contracte@aquatim.ro, relatii.clienti@aquatim.ro, respectiv serviciul.tehnic@aquatim.ro. Numerele de telefon ale acestor birouri sunt: Relaţii Clienţi (0256-203.650, 0754-099.502), Tehnic (0256-203.652, 0754-099.501), Contracte (0754-099.503, 0256-203.650).

Facturile pot fi plătite și online pe portalul companiei. De asemenea, dispeceratul Aquatim este disponibil non stop la numerele de telefon 0356-914, 0256-201.362 sau 0756-119.528.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: