Serviciile de relații cu clienții ale E.ON Energie România, indisponibile

E.ON Energie

Canalele de comunicare cu clienții ale E.ON Energie România vor fi indisponibile în perioada 29 iulie – 1 august. Se lucrează la sistemul informatic și nu va fi funcțional nici call center-ul. De asemenea, magazinele companiei vor fi închise.

În interval vineri, 29 iulie, ora 12 – luni, 1 august, inclusiv, E.ON Energie România efectuează lucrări de mentenanță la sistemele informatice ale companiei. În aceste condiții, canalele de comunicare directă cu clienții, Call Center, E.ON Chat și magazinele E.ON, respectiv platforma digitală E.ON Myline, vor fi inaccesibile.

Pe durata lucrărilor de mentenanță, accesarea contului E.ON Myline va fi indisponibilă. Serviciul Call Center nu va funcțional, magazinele E.ON vor fi închise, iar echipa de consultanți de pe E.ON Chat va fi indisponibilă. Se pot face plăți ale facturilor, dar acestea vor fi procesate ulterior.

Linia telefonică dedicată clienților care beneficiază de asistență tehnică este funcțională 24/7 și poate fi accesată sunând la 0232-421.999, doar de clienții care au contractat E.ON Serv Express, E.ON Life și E.ON Cool.

About Post Author