Program de lucru la RETIM în 15 august , Zona 1 și Zona 0

RETIM

Compania RETIM informează clienţii şi colaboratorii din județul Timiș asupra programului de lucru valabil în data de 15 august.

COLECTAREA DE DEŞEURI

Activitatea de colectare a deşeurilor din toate localităţile din județul Timiș în care operează compania RETIM se va desfăşura la fel ca într-o ZI OBIȘNUITĂ.
Astfel, dacă marți, 15 august, există colectări programate, acestea se vor face ca de obicei, compania RETIM asigurând permanența serviciului. 

BIROURI DE RELAŢII CLIENŢI ŞI CASIERII – Timișoara și Lugoj

Birourile de relaţii clienţi şi casieriile din Timișoara și Lugoj vor fi:

ÎNCHISE în data de 15 august – Sărbătoare legală
DESCHISE în data de 16 august, de când se va relua programul obișnuit, de la ora 8 până la ora 16.

Se recomandă utilizarea cu precădere a instrumentelor de plată electronice disponibile pe site-ul www.retim.ro, a sistemelor de plată rapidă PayPoint, Un-Doi, Self-Pay sau a aplicației mobile Pago.

CENTRELE FIXE DE COLECTARE A DEŞEURILOR VOLUMINOASE, VEGETALE, DIN CONSTRUCŢII, DIN POLISTIREN ȘI CARTON PROVENITE DIN AMBALAJE DIN TIMIŞOARA

Cele patru puncte de colectare a deşeurilor voluminoase, vegetale, din construcţii, din polistiren și carton provenite din ambalaje, centre deschise de către compania RETIM împreună cu Primăria Timişoara, vor avea următorul program:

ÎNCHISE în data de 15 august
DESCHISE din data de 16 august, de când se va relua programul obișnuit, de la ora 8 până la ora 16

Adresele și programele de funcționare obișnuite ale celor patru puncte de colectare din Timişoara sunt:

  • Calea Torontalului, nr. 94 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00) – Acesta este închis temporar, pe perioada lucrărilor de infrastructură de pe „Calea Torontalului”
  • Calea Moşniţei, nr 2-4 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00)
  • Str. Avram Imbroane, nr 70 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00)
  • Str. Ovidiu Cotruș, nr. 201 (fosta adresă: Calea Chișodei, Str. Mile Cărpenișan, nr 3) (L-V: 9:00-17:00, S: 8:00-16:00)

RETIM rămâne în contact direct cu clienţii săi pe canalele de comunicare online – website www.retim.ro, e-mail și pagina oficială de Facebook.
De asemenea, operatorii serviciului de Call Center sunt disponibili la numărul +40 374 885 692, de luni până vineri, orele 7 – 19.

About Post Author