Primăria Timișoara își cumpără centrală telefonică nouă. Cu robot

centrală telefonică

Șefii Primăriei Timișoara au ajuns, după un an de mandat, la concluzia că este nevoie de îmbunătățirea relațiilor cu cetățenii. În consecință, se va cumpăra o centrală „modernă pentru o administrație de secol XXI”. Pe post de… telefonist va, cel mai probabil, un robot care va face legătura mai departe.

Centrala telefonică analogică pe care o are acum Primăria Timișoara e veche, iar întreținerea ei costă în jur de 10.000 de euro / an. Fiindcă „numeroși timișoreni au sesizat faptul că nu au reușit să intre în legătură cu un operator sau cu un anumit departament al primăriei”, se iese la cumpărături. Astfel, urmează să fie achiziționată o centrală telefonică modernă, la un preț care nu poate depăși 120.000 de lei cu TVA. În acești bani vor intra și operațiunile de întreținere pentru următorii doi ani.

„Noua centrală va putea prelua un număr nelimitat de utilizatori și va avea un recepționer digital sau robot (dotat cu tehnologie IVR – ce permite interacțiunea cu centrala digitală prin intermediul comenzilor vocale și tastaturii de pe telefon), care să repartizeze apelurile după nevoile apelantului. Implementarea noii centrale va permite și urmărirea mult mai exactă a sesizărilor și cererilor venite din partea cetățenilor”, a transmis Serviciul Comunicare al PMT.

Punerea „la treabă” a centralei se va face cu ajutorul companiei Orange, iar noul sistem va deveni funcțional la începutul anului 2022.

About Post Author