Primăria caută director la Serviciul Asistență Medicală Școlară

sursa foto: www.myamericannurse.com

Încă un concurs de angajare la Primăria Timișoara, după ce precedentul a fost suspendat de instanță, chiar când ar fi trebuit să se desfășoare. De această dată se caută un director.

Primăria organizează un concurs pentru ocuparea funcției de director la Serviciul Asistență Medicală Școlară. Postul este pe durată nedeterminată, cu o durată normală a timpului de lucru, de 8 ore / zi, 40 ore / săptămână.

Candidații trebuie să aibă studii superioare de lungă durată, cu diplomă de licență, în medicină, științe economice, științe juridice sau științe administrative. De asemenea, trebuie să aibă studii universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției sau o diplomă echivalentă. Cursurile de perfecționare în management organizațional, management sanitar, management de proiecte constituie un avantaj. Este nevoie și de cunoștințe medii de limbă străină, respectiv operare calcultator. Experiența în specialitatea studiilor sau în management organizațional, management sanitar, management de proiecte trebuie să fie de minimum 5 ani.

Dosarele de concurs pot fi depuse până în 10 februarie. Testul de limbă străină și cunoștinte de operare calculator, respesctiv proba scrisă sunt programate în 16 februarie. Interviul va avea loc în 21 ianuarie.

Toate detaliile despre ce trebuie să conțină dosarul și despre bibliografie pot fi găsite aici. În 10 ianuarie, instanța a suspendat, după o acțiune intentată de sindicatul din PMT, un concurs de angajare care viza peste 20 de posturi. Sentința nu este definitivă, dar este executorie.