22 octombrie 2020

Număr nou la Call Center la Aquatim

aquatim

Timișorenii care au de făcut sesizări la societatea de apă și canal pot apela la noul Call Center al Aquatim. Acesta funcționează, de la 1 septembrie, într-un spațiu nou, pe str. Enric Baader nr. 11.

La noua adresă funcționează Call Centerul (luni-vineri, 7,30-19) Serviciul Tehnic (luni-vineri, 8-15), Biroul Relații Clienți (luni-vineri, 8-15) și casieria (luni-vineri, 8-15).

„Call Centerul Aquatim oferă absolut toate informațiile care țin de fișa de client individuală. Astfel, la numărul de telefon unic 0356 914, în intervalul 7.30-19, clienții pot solicita date despre contul lor (schimbarea adresei de facturare, numere de contact), factura electronică, avize tehnice, contracte, pot verifica programul zilnic de intervenții și pot afla informații despre companie. La același număr unic, 0356 914, se va transmite autocitirea indexului de apă”, transmit reprezentanții societății.

Tot la acest număr pot fi sesizate și probleme precum lipsa apei reci, presiune scăzută, defecte la rețeaua de apă, conducte sparte sau lipsa vreunui capac de canal. Din Call Center se va face direcționarea spre dispeceratul Aquatim. De asemenea, se pot face sesizări și la adresa de e-mail unică, la care se pot solicita inclusiv informații legate de contracte, verificare contor sau avize tehnice.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: