E aproape gata lotul 2 de pe DJ 691, între Timișoara și A1, prin Dumbrăvița și Giarmata / FOTO

Tronsonul 2 al DJ 691 este aproape gata, după patru luni și jumătate de muncă susținută. Cel mai mult ar fi mai de lucru în zona trecerii la nivel cu calea ferată, unde CFR trebuie să predea amplasamentul constructorului. Provocarea însă, pentru antreprenor și CJ, este primul sector al șoselei, unde încă nu a început efectiv șantierul.
Lucrările pe tronsonul 2 al DJ 691 vor fi terminate la timp, până la sfârșitul lunii. Asta anunță președintele CJ, Alin Nica, potrivit căruia „progresul pe șantier este uimitor, în doar patru luni și jumătate am transformat un proiect cu probleme într-un exemplu de succes”.
Strict din punct de vedere al lucrării, pe porțiunea dintre SOCAR și centură este așternut stratul de legătură de binder pe ambele părți, se circulă pe 4 benzi. Pe tronsonul Centură – intersecția cu CF din Giarmata-Autostrada A1 au fost realizate în întregime straturile de anrobat bituminos și cel de legătură din binder, iar stratul de uzură este realizat în proporție de 95%, mai puțin pe sectorul de trecere la nivel cu calea ferată.
Urmează marcajele rutiere
Sensurile giratorii de la km 12+490 și km 10+915 Giarmata, km 10+185, precum și cele de la km 9+697 și km 7+912 sunt finalizate la nivel de borduri și pavaj. La sensul giratoriu de la km 6+600 la intersecția cu DNCT, se lucrează în vederea aducerii acestuia în parametrii impuși prin avize. Mai e ceva lucru și la pista de biciclete.
„Pe toată lungimea tronsonului 2 se poate circula în cea mai mare parte pe 4 benzi. Planul pentru executarea marcajelor provizorii este depus spre avizare la IPJ Timiș, urmând ca, de săptămâna viitoare, să înceapă realizarea acestora”, precizează Alin Nica.
A lucrat pe acest sector de drum compania Strabag, care s-a „înhămat”, prin licitație, și la tronsonul prin Dumbrăvița, und situația este mult mai complicată. Nu poate începe șantierul la capacitate maximă până când nu dispare „pădurea” de stâlpi de troleibuz, dar nu numai.