Aveți întrebări pentru Delgaz Grid? Puteți discuta live cu un agent dedicat

Clienții Delgaz Grid au la dispoziție un nou canal de comunicare în relația cu compania: opțiunea de chat live cu un agent dedicat. Răspunsurile vin în timp real, de luni până vineri, între orele 8,30 și 17.
Pentru a putea discuta live, clienții trebuie să fie logați pe un cont de Facebook și să acceseze site-ul delgaz.ro, unde în partea de jos dreapta a paginii apare iconița specifică de chat. Ei pot obține în acest mod informații generale referitoare la documentele necesare pentru diverse avize, modul de completare a formularelor online, datele de contact pentru transmiterea documentațiilor etc. De asemenea, pot primi sprijin privind utilizarea aplicațiilor de pe portal: programări pentru citiri sau înlocuiri contoare, înregistrare deranjamente, vizualizare întreruperi colective, programare vizită în Centrele de Relații cu Publicul și creare cont pe portal.
„Recomandăm utilizarea acestui canal de comunicare, deoarece este complet gratuit, iar clienții economisesc timp și obțin rapid informațiile de care au nevoie, fără a mai fi necesară deplasarea la centrele de relații cu publicul sau apelarea Call Center-ului”, transmit reprezentanții companiei.