Aplicația de telefon mobil a PMT nu va funcționa două luni

sesizări

Dacă aveți de trimis sesizări sau reclamații către Primăria Timișoara, nu veți putea folosi, cam până la toamnă, aplicația de mobil. Aceasta va trece printr-un proces de îmbunătățire, la finele căruia va fi mai prietenoasă cu utilizatorii.

Aplicația care permite transmiterea de sesizări și reclamații la PMT, prin intermediul telefoanelor mobile, va trece, în următoarea perioadă, printr-un proces de transformare. Ea va deveni mai ușor de folosit, în ideea de a răspunde mai bine nevoilor timișorenilor.

„Din acest motiv, pentru o perioadă de două luni, aplicația de sesizări prin smartphone nu va fi funcțională și nu va putea fi instalată de pe Google Play și din App Store. Sesizările pot fi, în continuare, depuse online, AICI”, transmit reprezentanții PMT.

Odată înregistrată, o sesizare are un termen de răspuns de maximum 30 de zile.

Sesizări, reclamații, cereri