Aeroportul nu mai vrea în Asociația pentru Promovarea Timișoarei. Aceasta încă nu are activitate

grădinar-șef

foto: Parcul Justiției, arhivă

Abia înființată și fără activitate propriu-zisă, Asociația pentru Promovarea Timișoarei pierde un membru. Aeroportul Timișoara a decis să se retragă din această structură, așa că primăria va mai avea un reprezentant în Consiliul Director.

Asociația pentru Promovarea Timișoarei a fost înființată prin hotărâre de consiliu local la finele lunii iulie. Membrii fondatori erau PMT, Aeroportul Timișoara, Ho-Re-Tim, compania care gestionează Iulius Town și Breasla Ghizilor. Noua structură trebuie să se ocupe de promovarea orașului în toate domeniile: turistic, economic, cultural și educațional.

„Timișoara a generat multe inițiative independente de promovare, neavând, însă, o voce suficient de puternică pentru ca orașul să devină mai vizibil și mai atractiv pentru oameni de afaceri, turiști, profesioniști de valoare (…) Asociația pentru Promovarea Timișoarei (…) va fi punctul central responsabil pentru promovarea orașului, pe plan intern și pe plan extern, prin dezvoltarea și implementarea unui concept integrat de marketing al orașului, dezvoltând o rețea extinsă de parteneri, voluntari și sponsori”, explica, în iulie, primarul Dominic Fritz.

Schimbări într-o structură care nu există

Fără ca asociația să se vadă în vreun fel în cele aproape patru luni de înființare, ea suferă acum și prima schimbare în ceea ce privește „acționariatul”. Vor rămâne doar patru membri fondatori, după ce Aeroportul Internațional „Traian Vuia” Timișoara a decis să se retragă.

În aceste condiții, pentru ca boardul asociației să poată fi funcțional, consilierii locali trebuie să fie de acord cu modificarea structurii Consiliului Director, care nu va mai avea șapte membri, ci doar cinci. „Din Consiliul Director, în fiecare mandat al acestuia, va mai face parte în mod imperativ un membru, propus exclusiv de membrul fondator Municipiul Timişoara. Pentru claritate, persoana acestuia nu se identifică persoanei Primarului Municipiului Timişoara”, scrie în referatul proiectului care va fi supus la vot în plenul de marți, 23 noiembrie.

Această asociație care, cel puțin public, nu are încă nicio activitate trebuie să facă „strategia pentru dezvoltarea Economiei Vizitatorilor, planuri de marketing, comunicare şi PR”. Angajații – care nu există în acest moment – vor merge la târguri de turism și conferințe. Activitatea ei va fi susținută, în principiu, din cotizațiile membrilor, cea a primăriei fiind de 250.000 lei.

About Post Author