A început concursul de directori de școli. În Timiș sunt 194 de posturi

abandon școlar

Miercuri dimineață, la ora 7, a început perioada de depunere online a dosarelor de înscriere pentru concursul de directori și directori adjuncți de școli. Ministerul Educației a lansat o platformă specială, unde candidații trebuie să se înscrie. În Timiș, concursul va fi organizat în 194 de unități de învățământ.

Primul pas pe care trebuie să-l facă un candidat este să se înscrie pe platforma dedicată. Pentru a demara crearea contului, există butonul „Înscriere”. Pe pagina următoare, candidatul va bifa că a luat la cunoștință Metodologia concursului și că-și dă consimțământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul derulării concursului. De asemenea, își va trece adresa personală de e-mail, care va fi asociată cu respectivul cont.

După ce au fost bifate cele două opțiuni și a fost adăugată adresa de e-mail, poate fi apăsat butonul Trimite. Va fi primit un e-mail denumit „Concurs Directori și Directori Adjuncți 2021: Link acces și validare cont”. Acest link va permite candidatului să continue înscrierea, însă mare atenție: linkul este activ doar 12 ore. Candidatul va avea de încărcat 14 documente, din care două sunt opționale. Dosarele completate și transmise de candidați vor fi evaluate în perioada 27-29 septembrie de comisiile formate la nivel județean/național.

În Timiș, concursul de directori și directori adjuncți va fi organizat în 194 de unități de învățământ. Printre acestea, și cele mai mari licee din Timișoara. Lista integrală a acestora poate fi consultată aici. Numirile pe post, pentru cei care vor fi desemnați câștigători, vor fi făcute în luna decembrie, cu aplicare din ianuarie 2022.

Calendarul concursului

  • 15 – 26 septembrie: Depunerea dosarelor de înscriere la proba scrisă
  • 27 – 29 septembrie: Evaluarea dosarelor de înscriere
  • 30 septembrie: Afișarea listei candidaților admiși la evaluarea dosarelor
  • 1 octombrie: Depunerea solicitărilor de analiză a cauzelor și remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere în platforma informatică
  • 4 – 6 octombrie: Remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere
  • 7 octombrie: Afișarea listei candidaților admiși la evaluarea dosarelor
  • 8 octombrie: Stabilirea centrelor speciale de desfășurare a probei scrise
  • 13 octombrie: Repartizarea candidaților pe centre
  • 15 octombrie: Desfășurarea probei scrise, afișarea rezultatelor la proba scrisă
  • 15 – 17 octombrie: Depunerea contestațiilor la proba scrisă
  • 18 – 20 octombrie: Soluționarea contestațiilor la proba scrisă
  • 20 octombrie: Afișarea rezultatelor finale la proba scrisă
  • 21 – 27 octombrie: Înregistrarea opțiunilor candidaților pentru unitatea la care candidează
  • 28 – 29 octombrie: Transmiterea solicitărilor de desemnare a membrilor comisiilor de interviu
  • 1 – 10 noiembrie: Constituirea comisiilor pentru proba de interviu
  • 12 noiembrie: Publicarea graficului de desfășurare a interviurilor
  • 15 noiembrie – 8 decembrie: Desfășurarea interviului
  • 16 noiembrie – 10 decembrie: Depunerea și soluționarea contestațiilor la interviu
  • 13 decembrie: Exprimarea opțiunilor candidaților declarați admiși pentru mai multe funcții/unități de învățământ.
  • 17 decembrie: Validarea rezultatelor finale
  • 20 – 22 decembrie: Emiterea deciziilor de numire (cu aplicare de la 10 ianuarie 2022).

About Post Author