TimPark se extinde pe mai multe străzi. Primăria spune la cererea celor care locuiesc în zonele respective

timpark

Mai multe străzi au fost incluse în premieră în sistemul TimPark. Acestea cumulează peste 2.000 de locuri de parcare, pentru care șoferii vor fi nevoiți să plătească. Viceprimarul Ruben Lațcău a precizat că taxarea a fost cerută chiar de locuitorii din zonele respective.

Consilierii locali au aprobat marți noul regulament de funcționare a sistemului de parcare a autovehiculelor în Municipiul Timișoara – TimPark. În principiu, este vorba despre introducerea TimPark a mai multor străzi unde parcarea va fi taxată.

Liberalul Dan Diaconu a vrut să știe de ce e nevoie de această extindere a sistemului. „Întrebarea mea se referă la numărul mare de străzi, multe dintre ele fără vreo relevanță din punct de vedere al circulației și importanței în trafic, pe care se extinde sistemul TimPark, cu motivația că acolo s-au făcut investiții. Nu cred că asta este o justificare pentru ceva care, în această formulă, nu aduce niciun plus, eventual doar o jecmăneală”, a spus acesta în plen.

Viceprimarul Ruben Lațcău a oferit răspunsul. „În foarte multe dintre aceste cazuri, chiar oamenii au cerut să intre în TimPark pentru ca parcarea să se facă organizat. În multe zone, sunt cetățeni care fac comerț cu mașini second-hand, alții care au mai multe mașini, șase-șapte, alții care depozitează rable. Ei nu își vor mai putea lăsa mașinile pe domeniul public. Cetățenii doresc extinderea acestui sistem pentru că acest lucru le permite ca locurile de parcare să fie folosite de ei, cei din cartiere, și nu să fie folosite ca depozite pe spațiul public (…) Această reglementare va crește, pentru că este una care avantajează locuitorii, rezidenții din zonele unde există TimPark”, a afirmat Lațcău.
.

Străzile pe care se introduce sistemul TimPark

  • str. 1 Decembrie 1918, încadrată în subzona G8 (90 de locuri de parcare)
  • str. Mareșal Alexandru Averescu, încadrată în subzona A10 (96 de locuri de parcare)
  • str. Azuga, încadrată în subzona A10 (59 de locuri de parcare)
  • Aleea Nicolae Boboc, încadrată în subzona A2 (18 locuri de parcare)
  • Aleea Tiberiu Brediceanu, încadrată în subzona A2 (20 de locuri de parcare)
  • str. Arhitect Duiliu Marcu, încadrată în subzona A2 (115 locuri de parcare)
  • str. Dunărea, încadrată în subzona A1 (107 locuri de parcare);
  • str. Eneas, încadrată în subzona A2 (53 de locuri de parcare)
  • str. Martir Alexandru Ferkel-Suteu, încadrată în subzona A10 (82 de locuri de parcare)
  • str. Mareșal Foch Ferdinand – încadrată în subzona V2 – tarifare progresivă (96 de locuri de parcare)
  • str. Traian Grozăvescu, încadrată în subzona R4 (17 locuri de parcare)
  • str. Martir Herman Sporer, încadrată în subzona A2 (28 de locuri de parcare)
  • str. Nicolae Ilieșu, încadrată în subzona A10 (150 de locuri de parcare)
  • str. Independenței, încadrată în subzona G8 (40 de locuri de parcare)
  • Intrarea Iorgovanului, încadrată în subzona A2 (43 de locuri de parcare)
  • str. Dumitru Kiriac, încadrată în subzona A2 (56 de locuri de parcare)
  • Intrarea Zoltan Kodaly, încadrată în subzona A3 (88 de locuri de parcare)
  • str. Lacului, încadrată în subzona A2 (108 locuri de parcare)
  • str. Lalelelor, încadrată în subzona A3 (80 de locuri de parcare)
  • str. Dr. Mitropolit Lăzărescu Vasile, încadrată în subzona G2 (32 de locuri de parcare)
  • str. Măcin, încadrată în subzona A3 (219 locuri de parcare)
  • str. Meziad, încadrată în subzona A10 (80 de locuri de parcare)
  • str. Miletici Alexandru, încadrată în subzona A3 (66 de locuri de parcare)
  • str. Ioachim Miloia, încadrată în subzona A10 (93 de locuri de parcare)
  • str. Salcâmilor, încadrată în subzona A10 (45 de locuri de parcare)
  • str. Ioan Rusu Șirianu, încadrată în subzona A2 (57 de locuri de parcare)
  • str. Ștrandului, încadrată în subzona A3 (159 de locuri de parcare)
  • str. Transilvania, încadrată în subzona A2 (87 de locuri de parcare)
  • Calea Stan Vidrighin, încadrată în subzona A4 (50 de locuri de parcare)

About Post Author