Se caută șef de cabinet pentru Dominic Fritz. Concurs la Biroul Asistare Primar

Organigrama primăriei se mărește, înainte de mult promisa modificare. Se caută un șef Birou Asistare Primar, adică o mână dreaptă pentru Dominic Fritz. Trebuie să țină și agenda acestuia, dar și să fie manager pentru „proiecte strategice”.

cjsu

Dominic Fritz are acum nevoie de un șef pentru Biroul Asistare Primar. Ocupantul acestui post se va ocupa de asigurarea planificării si desfășurării agendei primarului și urmărirea proiectelor strategice ale edilului. De asemenea, va reprezenta instituția primarului în relația cu cetățeanul, administrația centrală și locală, dar și alte instituții și organizații, în baza mandatului pe care i-l va încredința Fritz.

Candidații trebuie să aibă studii universitare de licență, fără un domeniu anume, dar este nevoie de masterat în administrație publică, management sau în specialitatea studiilor. De asemenea, trebuie cunoștințe avansate de limba engleză și medii de limba germană și este nevoie de o experiență de minimum șapte ani în specialitatea studiilor, minimum cinci ani în managementul echipelor și minimum trei, în managementul proiectelor.

Ce face șeful Biroului Asistare Primar

Șeful Biroului Asistare Primar va asigura și colaborarea între compartimentele primăriei, dar și între acestea și alte autorități, instituții, regii autonome sau societăți culturale. Va urmări soluționarea și prezentarea documentelor la termen de către compartimentele din structura organizatorică a PMT, precum și armonizarea programelor intercompartimentale. Tot el va fi pregătit să-și asume și rolul de manager de proiect pe proiectele strategice indicate de primar.

E nevoie și de spirit civic dezvoltat, capacitate de analiză și sinteză, corectitudine, punctualitate, prezență de spirit, promptitudine și eficiență, dar si disponibilitate la program prelungit și deplasări.

Fișa integrală a postului poate fi consultată aici.

Când e concursul

Dosarele pot fi depuse în perioada 15 – 28 aprilie, la sediul primăriei, Serviciul Resurse Umane – Camera 7 (parter). Proba scrisă are loc în 10 mai, la ora 10. Urmează, în 14 mai, interviul. Rezultatele finale vor fi afișate în 18 mai. Detaliile despre concurs se găsesc aici.

Primarul Dominic Fritz are, de asemenea, șase consilieri personali pe diverse domenii. Edilul șef spune că organigrama instituției va deveni mai suplă și mai bine adaptată nevoilor unei administrații moderne, însă nu se știe de când. Ar trebui făcut cel puțin un audit, dar nici acesta nu are o dată stabilită.

About Post Author