Se caută nouă șefi în PMT, inclusiv grădinar-șef. Prefectura nu va ataca noua organigramă

PUG

foto: Arhivă, Timișoara văzută de sus

Trei posturi de directori executiv și însă șase de șefi de serviciu și birouri. Primăria Timișoara face un nou concurs de angajare, după ce ultimul, organizat în ianuarie, pentru posturi de execuție, a fost anulat definitiv în instanță. Noua organigramă e din nou atacată de sindicat, dar va primi „verde” de la prefectură.

În 20 mai, Primăria Timișoara organizează un concurs de recrutare pentru ocuparea, pe durată nedeterminată, a nouă funcții publice de conducere vacante. Este vorba despre:

    • director executiv la Direcția Relații Comunitare – absolvenți de științe economice sau juridice, administrative, științe ale comunicării, sociologie, psihologie și științe comportamentale
    • director executiv la Direcția Infrastructura Verde – absolvenți de arhitectura peisajului/domeniul de licență arhitectură, specializarea amenajarea și planificarea peisajului /domeniul de licență urbanism sau specializarea peisagistică/domeniul de licență horticultură/agricultură
    • director executiv la Direcția Incubator de Proiecte – absolvenți de științe economice sau juridice, administrative, arhitectură, urbanis
    • șef serviciu la Serviciul Autoritate Tutelară – studii absolvite în una din specializările cuprinse în domeniul științelor juridic
    • șef serviciu la Serviciul Amenajare Peisagistică, Biodiversitate și Ape – studii absolvite în una din specializările cuprinse în domeniul: arhitectură – specializarea arhitectura peisajului, domeniul de licență urbanism – specializarea amenajarea și planificarea peisajului, ori în domeniul de licență horticultură – specializarea peisagistic
    • șef serviciu la Serviciul Documentații Proiecte – absolvenți de științe economice sau juridice, administrative, arhitectură, urbanism
    • șef birou la Biroul Reabilitare Cartiere Istorice și Monumente – absolvenți de arhitectură
    • șef birou la Biroul Eficientizare Energetică Blocuri – absolvenți de înginerie civilă, inginerie energetică, inginerie mecanică, ingineria materialelor, drept, economie, finanțe, management
    • șef birou la Biroul Construcții Civile – absolvenți de inginerie civilă, specializarea construcții civile, industriale și agricole

Prefectura dă OK

Cei interesați trebuie să îndeplinească cerințele privind vechimea în muncă și să aibă studii universitare absolvite cu diplomă, într-una din specializările specifice postului ocupat. Este nevoie și de masterat în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice. Vor fi, de asemenea, probe de limbă străină sau competențe în domeniul IT. Dosarele de înscriere pot fi depuse în perioada 18 aprilie – 9 mai 2022. Mai multe detalii sunt disponibile AICI.

Ultimul concurs de angajare a fost organizat de PMT în luna ianuarie, el fiind suspendat de instanță aproape în timp ce avea loc. Posturile respective erau de execuție, nu de conducere, și se bazau pe organigrama votată în vara lui 2021 și suspendată, la rândul ei, definitiv. Între timp, CL a votat o nouă organigramă, care are termen în instanță în 6 mai, după ce sindicatul a cerut iar suspendarea ei.

În luna martie, Agenția Națională de Integritate a cerut în instanță anularea unui concurs de angajare din mai 2021. Motivul: unicul candidat nu îndeplinea condițiile de vechime.

Vestea bună pentru PMT este că Prefectura Timiș nu va ataca în contencios noua organigramă. „Voi emite un punct de vedere oficial în această după-amiază (luni – n.r.), dar pot să vă confirm că nu vom ataca acest HCL în contencios. Nu vrem să blocăm activitatea primăriei doar ca să ne aflăm în treabă. Cred că este dreptul fiecărui primar să-și facă organigrama așa cum dorește și să-și facă echipa de care are nevoie”, a declarat, pentru stiridetimisoara.ro, prefectul Mihai Ritivoiu.

 

About Post Author