Schimbări în transportul în comun. Se face cursă Timișoara – Cruceni!

transport

foto: Arhivă

Societatea Metropolitană de Transport Timişoara a decis că e cazul să facă niște modificări în traseele autobuzelor. În consecință, a înființat o cursă până la Cruceni, localitate aflată la 44 km de Timișoara. Între timp, în oraș se așteaptă minute bune, pe linii care au circulat mereu decent.

ADI-Societatea Metropolitană de Transport Timişoara a decis, în 25 ianuarie, să schimbe un pic graficele pe baza cărora circulă STPT. Astfel, de la 1 februarie va fi înființată linia de transport M38 pe ruta Timişoara – Jebel – Foeni – Cruceni şi retur. Se va putea merge, așadar, la 44 de kilometri de Timișoara. În plus, cursa liniei 33 barat, cu plecare de la Catedrala Mitropolitană de la ora 06 08, va avea traseul prelungit până în localităţile Foeni şi Cruceni.

Tot de la 1 februarie, traseul dus-întors al liniei M35, Timişoara – Giarmata Vii, va fi modificat în Giarmata Vii, după cum urmează: Calea Timişoarei – str. Parcului – str. Albatrosului – str. Teilor – str. Izlaz – str. Înfrăţirea – str. Bisericii – str. Teilor – sensul giratoriu Centura Timişoarei.

Liniile M44 (Timişoara – Dudeşti), M46 (Timişoara – Şag) şi M50 (Timişoara – Şandra) vor avea modificari de programe, prin suplimentarea curselor existente.

Prin oraș nu contează cum se circulă

În toate aceste cazuri, noile grafice de circulaţie vor fi disponibile în staţiile de pe raza localităţilor şi pe site-ul www.stpt.ro, secţiunea Orare.

Ce uită însă SMTT, foarte preocupată de modul în care călătoresc cei din localitățile din raza sa de activitate, este că timișorenii așteaptă tot mai mult în stațiile în oraș. Pe linia 33, de exemplu, una dintre cele mai circulate, se ajunge ca, în anumite momente, pe traseu se fie doar trei autobuze. Cum ar veni, unul și jumătate pe sens. Sau cel puțin așa rezultă din aplicația de transport în comun pe care o pot folosi călătorii. Și nu e singurul caz.

E drept însă că e puțin probabil ca șefii SMTT să folosească transportul în comun. Altfel, ar ști că există zero predictibilitate pentru momentul în care trebuie să ajungă undeva. Societatea Metropolitană de Transport Timișoara este cea care „comandă” STPT pe unde și cum trebuie să circule autobuzele, troleibuzele și tramvaiele.

About Post Author