Poliția Locală a rezervat două locuri de parcare pentru cei care vin să facă reclamații

poliția locală

Aveți treabă la Poliția Locală? De acum, ați putea găsi și un loc de parcare, dacă vă deplasați cu mașina personală. În premieră, PLT s-a gândit și la cetățenii care vin cu treabă la instituție.

„Pentru a veni în sprijinul cetățenilor care se deplasează cu diverse probleme la sediul Direcției Poliția Locală Timișoara, noua conducere a instituției a rezervat, în parcarea din fața sediului de pe str. Avram Imbroane nr. 54, două locuri de parcare special destinate acestora (…) Zona este una aglomerată și nu există destule locuri în care timișorenii care vin pentru a depune sesizări sau pentru a se interesa de situația proceselor verbale de constatare a contravenției ori a colantelor aplicate să-și poată lăsa autovehiculele”, a anunțat, vineri, PLT.

Locurile de parcare din fața sediului Poliției Locale sunt… de poveste. Pentru că sunt foarte puține la număr, agenții își lăsau mașinile pe trotuar, astfel că pietonii erau nevoiți să meargă pe șosea. Situația a fost reclamată de mai multe ori de trecători, dar fosta conducere a PLT a avut întotdeauna replică, spunând că există un trotuar liber și că sesizările vin din partea unor „cetățeni care cu rea intenție denigrează o instituție, cel mai probabil ca urmare a aplicării unor sancțiuni contravenționale”.

Poliția Locală le transmite, de asemenea, timișorenilor că pot oricând face sesizări, chiar dacă e weekend sau zi de sărbătoare. Ei pot suna la numerele de telefon 0256-246.112 sau 0256-968 sau pot scrie pe e-mail. În medie, cam 100 de oameni apelează zilnic la ajutorul PLT.

About Post Author