Ministrul Cuc minte de rupe. Expertiza pe lotul 3 de pe A1 abia a început!

lotul 3

Expertiza de pe lotul de pe A1 Lugoj – Deva abia a început în această săptămână. Cam tot atunci când ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, declara că procedura e aproape gata și că traficul ar putea fi redeschis până la finele lui octombrie.

CNAIR SA a semnat, la începutul săptămânii, cu Iptana SA, contractul de servicii „Realizarea Expertizei Tehnice a lucrărilor de drum proiectate și executate în cadrul contractului «Proiectare și Execuție Autostrada Lugoj – Deva, lot 3 km 56+220 – km 77+361»”. Valoarea contractului este de puțin peste 158.000 de lei.

„Expertiza va dura 40 de zile și se va derula în două etape. În prima etapă se vor căuta soluții pentru deschiderea circulației cu restricții, iar în etapa a doua se vor efectua investigații de profunzime, în baza cărora se vor identifica soluții tehnice de remediere, se vor stabili cantitățile de lucrări și materiale necesare și se vor calcula valorile aferente acestora. În baza acestei expertize vor fi identificate soluțiile tehnice de remediere a neconformităților identidicate pe lotul 3 al autostrăzii Lugoj – Deva”, au postat cei de la CNAIR, pe site-ul companiei.

Ministrul Cuc minte fără să clipească

Tot la începutul săptămânii, aflat în vizită pe același lot 3, ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, mințea cu senitătate pe aceeași temă. „Expertiza este spre finalizare. Cum s-a finalizat, deschidem lotul. Deci, e o problemă de, aş spune, două săptămâni pentru a deschide lotul 3”, a declarat Cuc, potrivit Agerpres.

Pe lotul 3 de pe A1 au lucrat SC Teloxim Con SRL – COMSA SA – Aldesa Construcciones SA – Arcadis Eurometudes SA. În vară, CNAIR a reziliat contractul cu aceste firme. Lotul 3 are o lungime de 21,14 kilometri, iar lucrările au fost contractate la o valoare de 579,92 milioane lei, fără TVA. Din această sumă, 492,93 milioane lei, adică 85%, reprezintă Fonduri de Coeziune, iar diferenţa a fost asigurată din fonduri ale Guvernului României. (sursa foto: Facebook/Pro Infrastructură)

About Post Author