7 iunie 2020

Linked Culture: să vorbim despre cultură și cum se adaptează ea la vremuri

linked culture

Cum se întâmplă evenimentele mari? Ce înseamnă curajul în proiectele artistice? Ce ne facem cu un consum cultural scăzut și cu lipsa spațiilor culturale? Sunt doar câteva întrebări la care caută răspunsuri a patra ediție a conferinței de management și marketing cultural Linked Culture.

În contextul de viitoare capitală europeană a culturii, Timișoara este alegerea firească pentru a găzdui o adunare între oameni creativi și întreprinzători, manageri culturali, artiști, reprezentanți ai instituțiilor culturale din zona centrală și de vest a țării. Conferința Linked Culture prezintă evoluțiile emergente ale culturii contemporane din România și nu numai. Firul central de anul acesta este mobilitatea, adică examinarea modului în care cultura și oamenii din jurul ei se raportează și se adaptează la mediile schimbătoare.

Linked Culture 2020 are loc în 19-20 martie, la Escape Underground Hub. „Vor fi două zile alături de unii dintre cei mai activi oameni ai industriei, care ne inspiră, ne învață și de multe ori ne arată cum să procedăm în fața numeroaselor provocări și oportunități din lumea culturală și artistică. Evenimentul este dedicat întregului spectru de practici culturale și artistice, punând accent pe latura aplicată: management, marketing, relații publice, fundraising, producție, publishing, afiliere la rețele naționale și internaționale”, transmit cei de la BlueMoon Agency, organizatorii conferinței.

Cine vorbește la Linked Culture

Primii invitați anunțați la Linked Culture 2020, sunt: Anca Dumitrescu – co-fondatoare @Black Button Books, Cătălin Olaru – critic de film, Cristina Hanganu – director de comunicare CSR @Lidl Romania, Dona Teșcovschi – PR director @Conan PR, Edmond Lenarth – booking director @Electric Castle, Elena Marcu – co-fondatoare @Black Button Books, Ioana Păun – regizor, Larisa Perde – label manager @ Vinyl, Rum, Tapas & Wine, Márk Bóna – tech production manager @Sziget Festival, Suzana Dan – manager @Rezidența BRD Scena9 / artist vizual / manager cultural, Ștefan Ghenciulescu – redactor-șef @Zeppelin / arhitect, Titus Carole – production manager @Electric Castle, Vlad Dumitrescu – project essentialist @Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile, Vlad Nancă – artist vizual.

Mai multe informații despre conferință, ateliere și speakerii invitați se găsesc pe www.bmagency.ro/linked-culture/. Abonamentele la preț redus de 129 lei sunt disponibile până în 9 martie și se găsesc online, aici. Biletele pentru fiecare zi în parte vor fi disponibile pe parcursul conferinței și vor putea fi cumpărate de la fața locului. Studenții beneficiază de 50% reducere.

1 thought on “Linked Culture: să vorbim despre cultură și cum se adaptează ea la vremuri

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: