Lărgirea șoselei spre autostrada A1 s-a oprit în instanță. În câteva zile se va ști ce urmează

dumbrăvița

Extinderea șoselei care leagă Timișoara de A1, prin Dumbrăvița, așteaptă o decizie a instanței. Dacă totul merge cum vrea CJ Timiș, la începutul lunii iulie ar putea fi semnat contractul de execuție. În caz contrar, ofertele trebuie reevaluate.

CJ Timiș a anunțat, la finele lunii aprilie, câștigătorul licitației pentru modernizarea și extinderea la patru benzi a DJ591. Au fost două oferte, de la două asocieri: Sylc Con Trans SRL – Aqua Technology Design SRL – Hydrostroy AD și Technocer SRL – OPR Asfalt SRL – Obras Publica Regardios SRL – Procad SRL. Cea de-a doua a fost declarată câștigătoare, dar perdanții au contestat decizia la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor. Răspunsul de la CNSC: trebuie anulat raportul procedurii de atribuire și reluarea procedurii de la etapa verificării admisibilității ofertelor.

S-a ajuns în instanță

CJ Timiș a decis însă să conteste hotărârea consiliului. „Am analizat împreună cu specialiștii din CJ și am atacat în instanță această decizie și avem termen pe 2 iulie.vom vedea ce spune instanța, aici nu există recurs. E o singură decizie. În funcție de aceasta, sunt două variante: ori să punem în aplicare reevaluările, ori decizia noastră, când am desemnat câștigătorul, a fost cea corectă și atunci semnăm contractul. E un singur termen la instanță”, a declarat, marți, președintele CJ, Călin Dobra.

Șantierul de la Dumbrăvița are finanțarea asigurată din bani europeni. Proiectul „Modernizare DJ 691: largirea la 4 benzi a sectorului km 2+725 (sens giratoriu) – Centura Timisoara si Centura Timisoara – Autostrada A1 (km. 12+975)” este estimat să coste 52 milioane de lei. Cei mai mulți bani vine de la UE, prin POR. Restul vin de la bugetul de stat, Primăria Timișoara și Primăria Dumbrăvița. Lucrările trebuie terminate în 48 de luni de la începerea șantierului. Oricum, numai în 2020 expiră interdicția de modificare a proiectului european de extindere a liniei de troleibuz. Asta înseamnă că nu pot fi mutați, înainte de acest termen, stâlpii rețelei de transport în comun.

About Post Author