Facturi în regulă pentru clienții E.ON Energie România. A verificat și ANPC

întreruperi

E.ON Energie România a emis facturile pentru energie electrică și gaze naturale cu valorile compensate și la prețurile plafonate. Compania spune că a respectat legea, fiind controlată deja și de ANPC, care nu a găsit nereguli. Clienții pot găsi toate informațiile necesare pe pagina de internet dedicată.

Facturile emise de E.ON Energie România sunt calculate pe baza noilor reglementări din primele zile ale lunii noiembrie pentru consumatorii casnici, respectiv din decembrie, și pentru consumatorii non-casnici. Tipul și cuantumul reducerii de preț se regăsesc în mod explicit pe facturi. „E.ON Energie România nu are niciun profit ca urmare a crizei energetice și nu își mărește cota proprie în facturi.

În acest moment au fost efectuate primele controale ale ANPC pentru a verifica dacă E.ON Energie România aplică Legea 259/2021. Nu au fost identificate neconformități legate de plafonare sau de nivelul de compensare”, transmite compania.

În lunile noiembrie și decembrie, aproximativ 60% din clienții casnici la energie electrică și peste 50% din clienții pentru gaze naturale au fost eligibili pentru măsurile de sprijin și au beneficiat de compensare și/sau, respectiv plafonare. Compania se așteaptă ca din ianuarie numărul acestora să crească.

„Nu toți clienții noștri sunt eligibili pentru schema de sprijin, măsurile de plafonare sau compensare fiind aplicate conform condițiilor de eligibilitate stipulate de lege. Acest lucru se întâmplă dacă prețul este sub plafonul stabilit de lege în contract sau consumatorul are un interval de consum pentru care legea nu prevede o reducere (…) 
Orice client care are nelămuriri referitoare la noile reglementări privind compensarea facturilor poate accesa pagina de site dedicată a companiei pe acest subiect”, mai spun reprezentanții E.ON Energie România.