Cu vinuri și povești culturale, Timișoara s-a promovat la Budapesta

Echipa Visit Timișoara a organizat, în această săptămână, două evenimente de promovare în Budapesta, cu scopul de a consolida prezența orașului de pe Bega pe piața turistică din Ungaria.
Acțiunea s-a desfășurat în parteneriat cu o agenție de PR din capitala ungară și a beneficiat de participarea unor reprezentanți importanți din sectorul HORECA din Timișoara.
Primul eveniment a fost dedicat agențiilor de turism de outgoing din Budapesta. La întâlnire au fost prezenți 32 de agenți din partea turoperatorilor maghiari. Echipa Visit Timișoara a susținut o prezentare generală a orașului ca destinație turistică, urmată de sesiuni individuale de networking susținute de reprezentanți ai industriei ospitalității timișorene și ai Asociației Patronale HORETIM.
Scopul a fost de a încuraja parteneriate directe între industria ospitalității din Timișoara și operatorii de turism din Ungaria, în contextul noilor perspective aduse de intrarea României în Schengen.
Al doilea eveniment a fost adresat reprezentanților presei maghiare cu acoperire națională și influencerilor din domeniul turismului și lifestyle-ului. Aceștia au asistat la o prezentare interactivă susținută de echipa Visit Timișoara, axată pe valorile culturale, gastronomice și arhitecturale ale orașului.
Ambele evenimente s-au desfășurat într-un cadru informal, completat de o degustare de vinuri oferită de crama Petrovaselo, promotor al vinurilor de terroir din regiunea Banatului.