27 ianuarie 2021

Aveți reclamații de făcut la Colterm? De acum, doar online sau prin telefon

colterm

Din cauza noilor restricții impuse în pandemie, de luni, 9 noiembrie, Colterm își suspendă activitatea de relații cu clienții, la sediile societății.

Comunicarea se va face, în această perioadă, exclusiv online sau prin telefon. Sunt disponibile adresele de e-mail relații@colterm.ro și office@colterm.ro și numerele de telefon 0256-258.504 și 0256-258.516. Telefonic puteți lua legătura și cu dispeceratul societății (care funcționează 24 de ore din 24), la numerele 0256-494.133, 0356-909 (tasta 4) și 0756-061.468.

Pentru plata facturilor există casieria de la sediul central, str. Joseph Lonovici, nr. 4, de luni până vineri, orele 8-16. Casieriile din cele două malluri își vor adapta programul conform funcționării celor două centre comerciale.

Facturile pot fi plătite și prin depunerea banilor direct în contul Colterm, la orice bancă din Timișoara, sau în următoarele locații partenere:

  • OMV – str. Arieș nr. 9
  • OMV – str. Republicii nr. 21
  • OMV – Calea Aradului
  • OMV – Bd. 16 Decembrie nr.65
  • OMV – str. Bocu Sever nr. 2-4
  • OMV – Calea Dorobanților nr.49A
  • OMV – Bd. Eroilor de la Tisa nr. 37 A
  • Petrom – Calea Torontalului nr. 71
  • Petrom – Calea Șagului nr. 138-140

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: