Se „cârpește” drumul spre Moșnița Nouă. De atâta șantier, șoferii sunt oricum cu nervii la pământ
Drumul Moșnița Nouă – Timișoara este, de aproape jumătate de an, un calvar pentru șoferi. S-a deschis șantierul, șoseaua a fost decopertată integral, iar parcurgerea ei este un test al nervilor. A început cât de cât „cârpirea”, fiindcă vine iarna și oamenii trebuie să poată totuși ieși din case.
Șantierul de extindere la patru benzi a aproximativ 4 km din drumul care leagă Timișoara de Moșnița Nouă a început în luna august. Lucrarea a fost câștigată la licitație de Strabag, la un preț de 31 de milioane de lei. După ce s-a dat ordinul de începere, muncitorii au decopertat aproape integral șoseaua.
Ce a urmat? Un adevărat coșmar pentru cei care trebuie să intre sau să iasă din Moșnița. Se circulă bară la bară, cu viteză foarte mică, iar șoferii trebuie să fie și foarte atenți să nu cumva să nimerească în vreuna dintre numeroasele gropi de pe drum.
„E obligația constructorului”
Beneficiarul lucrării este CJ Timiș, al cărei fost președinte a insistat permanent pe importanța ei și a cerut răbdare din partea șoferilor. Actualul șef al instituției n-a ajuns încă să vadă în ce condiții se circulă prin Moșnița. „Am să merg și acolo, așa cum am făcut și pe drumul spre Dumbrăvița. Am primit o sesizare și la CJ din partea unui cetățean, pe care am transmis-o Direcției de Drumuri, care să pună în vedere executantului să facă drumul practicabil, în măsura în care se poate. Este obligația constructorului”, spune Alin Nica.
Sâmbătă dimineață se lucra ceva pe șoseaua care spre Moșnița. Părea că se pune un strat provizoriu de asfalt, cât să se poată circula în condiții relativ decente. Șantierul, care presupune 4 benzi, 5 sensuri giratorii, o intersecție lărgită, piste de biciclete și trotuare pe ambele părți, 16 alveole pentru stațiile de autobuz, rigole pentru apa pluvială, platforme speciale pentru cântărirea autovehiculelor grele și iluminat stradal, ar trebui încheiat la vară.