Linked Culture: The School, școală online de management cultural

linked culture

Cinci specialiști în economie culturală, avocatură, organizare de eveniment și comunicare culturală. Cinci cursuri online de management cultural. Este primul an de la Linked Culture: The School. Cursurile sunt gratuite și sunt susținute de oameni care chiar știu cum să gestioneze necunoscutele legate de acest domeniu.

Conferința de management și marketing cultural Linked Culture și-a propus, chiar de la prima ediție, să faciliteze conectarea oamenilor creativi, interesați de dezvoltarea sectorului cultural din România. Anul 2020 a adus însă o schimbare de paradigmă în industriile creative. Într-o perioadă în care consumatorii de artă de toate felurile își doreau să participe în continuare la evenimente, artiștii și organizatorii din sectorul independent au avut de înfruntat provocările mobilității în cultură și ale reinventării spațiului cultural.

Cu un viitor încă incert în față, e important ca antreprenorii din industriile creative să se înarmeze cu toate cunoștințele pentru a profita de oportunitățile existente. De aici a apărut un nou concert, lansat de BMagency, organizatorii Linked Culture.

Cinci specialiști, cinci domenii

Linked Culture: The School este o serie de cursuri online care oferă alternative, resurse și soluții pentru numeroasele provocări și oportunități existente în lumea culturală și artistică. Cursurile sunt disponibile pe bmagency.ro/theschool, pentru un timp limitat la 7 zile și sunt gratuite, cu înregistrare prealabilă.

Mihaela Tilinca, consultant independent în scriere de proiecte culturale și sociale, punctează cele mai importante aspecte pe care trebuie să le conțină proiectele scrise pentru finanțări publice.

Mihai Furtună, avocat și Managing Partner Furtună și Asociații, povestește despre aspectele juridice tratate în industria de entertainment până în martie 2020, dar și despre provocările legale aduse de pandemie.

Codruța Vulcu, fondatoarea festivalului ARTmania, susține un workshop despre organizarea de evenimente medii și mari, în care acoperă aspecte ca organigrama obligatorie și organizarea departamentelor, cum se gestionează partea tehnică concomitent cu cea logistică, care sunt licențele de achitat și ce înseamnă măsurile de siguranță impuse.

Crenguța Roșu, Managing Partner, și Felicia Moga, Group Manager la DC Communication, deschid discuția despre organizarea comunicării culturale, de la elaborarea strategiei, la implementarea cu succes a unei campanii. Linked Culture: The School e un proiect sprijinit de CJ Timiș.

About Post Author