Intră în vigoare restricțiile de pe Calea Stan Vidrighin. Se va putea circula doar dinspre AEM / RUTE ALTERNATIVE

tramvai

Restricțiile pentru Calea Stan Vidrighin intră în vigoare miercuri, 27 aprilie. Mașinile cu gabarit de peste 7,5 tone ar trebui să evite zona și să folosească rutele alternative indicate de primărie. Urmează să înceapă, în sfârșit, șantierul, care va dura doi ani și jumătate.

Contractul de proiectare și execuție pentru reabilitarea liniei de tramvai și a tramei stradale pe Calea Stan Vidrighin a fost semnat la începutul lunii martie 2021. Acesta include proiectare și execuție și are o durată totală de 36 de luni. Amenajarea se va face pe 1,8 kilometri și va fi schimbată și linia de tramvai, pe porțiunea de la intersecția cu str. 1 Decembrie, cu racordare la str. Ștefan cel Mare, până la sensul de la AEM. Pistele de biciclete nu vor fi pe șosea, dar vor fi bine delimitate.

Lucrarea va costa 81,47 milioane de lei, cu TVA. A câștigat contractul asocierea Porr România – Porr Bau GmbH – CSV Infratech SRL – Swarco Traffic România – Vimato – Wiebe România – Electroechipament Industrial SRL – Sane – Longhersin.

Șantierul are în sfârșit undă verde, ceea ce înseamnă că de miercuri, 27 aprilie, vor fi instituite restricții de trafic. Se va circula doar pe ruta Piața Gheorghe Domășneanu – str. Dr. Aurel Păunescu Podeanu, în dublu sens, pe câte o bandă. La începutul lui aprilie, primăria estima că restricțiile vor dura șapte luni.

Care sunt rutele alternative

Mașinile cu gabarit de peste 7,5 tone ar trebui să evite această zonă și, pentru a tranzita Timișoara, au la dispoziție următoarele rute alternative:

Către Vama Moravița

Topolovățu Mare – DJ572 (Hitiaș) – DJ592 (Centura de ocolire Buziaș,Chevereșu Mare) – DJ592A (Sacoșu Turcesc) – DJ693B (Liebling) – Jebel – DN59 (Moravița)
Topolovățu Mare – DN6 (Recaș, Izvin, Remetea Mare) – DNCT Nord (Centura Timișoara Nord) – DN69 (Institutul Agronomic) – str. Grigore Alexandrescu – DN59A (Săcălaz, Cărpiniș) – DN59B (Cenei, Foieni, Deta) – DN59 (Moravița)
DN69 (Orțișoara, Institutul Agronomic) – str. Grigore Alexandrescu – DN59A (Săcălaz, Cărpiniș) – DN59B (Cenei, Foieni, Deta) – DN59 (Moravița).

Către Vama Jimbolia

Topolovățu Mare – DN6 (Recaș, Izvin, Remetea Mare) – DNCT Nord (Centura Timișoara Nord) – DN69 (Institutul Agronomic) – str. Grigore Alexandrescu – DN59A(Săcălaz, Cărpiniș) – DN59A (Jimbolia)
DN69 (Orțișoara) – DNCT Nord (Centura Timișoara Nord) – DN69 (Institutul Agronomic) – str. Grigore Alexandrescu – DN59A (Săcălaz, Cărpiniș) – DN59A (Jimbolia)

Către zona industrială Timișoara Sud (Calea Șagului)

Topolovățu Mare – DJ572 (Hitiaș) – DJ592 (Centura de ocolire Buziaș, Chevereșu Mare, Moșnița Nouă) – Calea Buziașului – bd. Liviu Rebreanu – Calea Șagului
DN69 (Orțișoara) – DNCT Nord (Centura Timișoara Nord) – DN6 (Remetea Mare, Izvin, Reșița) – Topolovățu Mare – DJ572 (Hitiaș) – DJ592 (Centura de ocolire Buziaș, Chevereșu Mare, Moșnița Nouă) – Calea Buziașului – bd. Liviu Rebreanu – Calea Șagului

Pe rutele respective vor fi indicatoare rutiere care să-i informeze despre restricționarea traficului atât pe transportatorii de la nivel național, cât și pe cei care tranzitează Timișoara. Devierile au avizul Poliției Rutiere.

About Post Author