Diriginți de șantier de 600.000 de euro, în patru ani. Două licitații pornite de PMT

600.000 de euro în patru ani. Atât este dispusă Primăria Timișoara să plătească pentru diriginți de șantier la lucrările de reparații și întreținere la străzi și trotuare, respectiv clădiri pe care le are în proprietate. Sunt două licitații lansate acum pentru aceste servicii.

Diriginți de șantier

O singură firmă care să asigure diriginții de șantier pentru toate lucrările de „reparații și întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din Timișoara, precum şi a infrastructurii intrainstituţionale”. Tot o singură firmă ar trebui să se ocupe și de „asistență tehnică de specialitate prin diriginţi de şantier pentru «reparații și întreținere a imobilelor detinute sau aflate in administrarea municipiului Timișoara, a infrastructurii din incinta lor eliberarea bunurilor rezultate din evacuări, precum și demolare imobile şi alte construcţii, manipulare, transport».

Primăria Timișoara a lansat licitațiile pentru cele două contracte și așteatpă oferte până în 31 august,respectiv 1 septembrie. Ambele contracte vor avea o durată de 48 de luni. Pentru primul, suma maximă oferită este de 2,46 milioane de lei, iar pentru cel de-al doilea, de 506.556 lei, cu TVA. Vor fi încheiate contracte-cadru și, ulterior, contracte subsecvente pe maximum 12 luni sau până la epuizarea valorii contractului cadru.

De lucrările de reparații și întreținere la drumuri, trotuare și poduri se ocupă, din martie 2017, Societatea de Drumuri Municipale, care a primit contractul prin atribuire directă, fără organizarea unei licitații. Contractul, valabil timp de patru ani, a fost prelungit, în 2019, cu încă patru ani. De reparațiile și întreținerea clădirilor primăriei se ocupă Colterm, care a primit, tot prin încredințare directă și tot în 2017, acest contract. Suma estimată era de 20 de milioane de euro pe patru ani. Contractul a fost prelungit, în iulie 2021, cu încă patru ani, la o sumă estimată de 7,6 milioane de lei/an.