Centrul de Proiecte mai angajează 16 oameni. S-a votat noua organigramă

Centrul de Proiecte al Primăriei Timișoara va avea încă 16 angajați. Consilierii locali au votat proiectul de hotărâre pentru schimbarea organigramei, deoarece cea actuală „nu mai corespunde necesităților curente”. Practic, centrul va avea și oameni care să se poată ocupa și de spațiile pe care le are în administrare.
Centrul de Proiecte a propus o nouă organigramă din cauza „volumului mare de activitate, pentru asigurarea complementarității competențelor, asigurarea separării de competențe și evitarea unor conflicte de interese”. Vor fi reorganizate, așadar, compartimentul financiar-contabil și juridic și compartimentul programe, proiecte și relații publice. Va fi înființat, de asemenea, Serviciul Programe și Administrare Spații.
Compartimentul financiar-contabil și juridic actual se împarte în: Compartiment juridic și resurse umane – 3 posturi de execuție, în subordinea directorului, Biroul buget, financiar și achizitii publice – un post de conducere și 5 posturi de execuție, în subordinea contabilului șef, Compartimentul Contabilitate – 2 posturi de execuție, în subordinea contabilului șef.
Compartimentul programe, proiecte și relașii publice se împarte în Compartimentul programe și proiecte – 5 posturi de execuție, în subordinea directorului, respectiv Compartimentul comunicare și relatii publice – 4 posturi de execuție, în subordinea directorului.
Serviciul Programare și Administrare Spații va avea un post de conducere și 7 posturi de executie, în subordinea directorului. Pentru a putea susține noile posturi create, bugetul instituției a fost majorat cu 1,16 milioane de lei.
Trebuie oameni pentru administrarea spațiilor
Discuțiile au durat însă mai bine de o oră. Consilierii au vrut să știe ce salarii vor avea noii angajați, ce vor face exact aceștia, dar și de ce proiectele propuse și finanțare nu mai sunt discutate în comisia de cultură a CL. În cele din urmă, noua organigramă a trecut cu 18 voturi.
În prezent, Centrul de Proiecte al PMT are, cu tot cu director, 13 angajați și șapte curatori pentru Programul Timișoara 2023. El are în administrare partea de bastion care aparține primăriei, dar se va ocupa și de cinematografele reabilitate. Cinema Victoria este primul care este gata, iar la finele anului va fi funcțional și Cinema Dacia.