Achiziții directe în 2022, la PMT. Piese de schimb pentru sirene, consultanță, dotări Salvo / LISTA

sursa foto: Facebook / Salvo

Primăria Timișoara și-a anunțat planul de achiziții directe pentru anul 2022. Sunt aproape 900.000 lei, fără TVA, pentru diverse cumpărături. Mare parte din sumă merge către Compartimentul SALVO, pentru care e nevoie de la mănuși de protecție, la hrană sau saltele. Sunt însă și consultanțe tehnice sau dirigenții de șantier.

Potrivit documentului publicat pe site-ul PMT, „planul anual al achizițiilor directe pe anul 2022” însumează 871.769 lei, sumă care nu include TVA. Mai bine de un sfert din aceasta – adică 288.032 lei, fără TVA – este pentru Compartimentul SALVO. Vor fi cumpărate echipamente de protecție, apă, hrană, saltele, piese de schimb, asigurări sau servicii de pregătire profesională.

Ca să nu mai pățească rușinea din 20 decembrie 2021, când pentru prima dată sirenele din centrul orașului nu au sunat pentru a marca ziua în care Timișoara a devenit zi liberă de comunism, vor fi achiziționate și „piese de schimb pentru sistemul de înștiințare – alarmare”.

Primăria mai vrea să cumpere și servicii de întreținere, precum și piese de schimb pentru caruselul și trenulețul din Parcul Copiilor. Pe lista achizițiilor se numără și „ervicii de publicare a anunțurilor prvind organizarea concursurilor pentru ocuparea unor funcții contractuale din cadrul PMT”, pentru care e prevăzută suma de 12.605 lei, fără TVA.

Consultanță de cel puțin 25.000 de euro pentru imobilele istorice

Proiectele de reabilitare „asupra clădirilor din zonele de acțiune prioritară” au nevoie de consultanță tehnică pentru implementare. Primăria va plăti pentru acest serviciu 125.662 lei, fără TVA. De asemenea, municipalitatea se pregătește să organizeze un eveniment denumit „Creative Talks & Matchmaking Fair”, pentru care va contracta servicii externe de peste 38.000 lei, fără TVA.

Locuitorii din blocul situat în Calea Șagului 31 – 33 ar putea să-și vadă, în sfârșit, imobilul finalizat. Proiectul de reabilitare termică început de vechea administrație a rămas glocat din cauza unor probleme structurale ale blocului. PMT va plăti 84.000 de lei, fără TVA, pentru „servicii de expertiză tehnico-economică și proiect tehnic pentru continuarea lucrărilor de reabilitare aferente obiectivului „Reabilitare termică imobil Calea Șagului 31 – 33”.

Lista achizițiilor directe prevăzute pentru 2022

  • Apă minerală / plată – 4.500 lei
  • Echipamente medicale, medicamente, materiale sanitare, dezinfectanți – 5.000 lei
  • Saltele burete – placă (CVSU) – 19.782,50 lei
  • Pavilion pliant – 3.500 lei
  • Utilaje pentru remorci, bărci, miniutilaj – 10.500 lei
  • Set pat din 5 piese pentru 1 persoană – 24.400 lei
  • Hrană pentru voluntari – 16.800 lei
  • Echipament radiocomunicații de urgență – 11.000 lei
  • Lubrifianți pentru motoare, compresoare, ambarcațiuni, motoferăstraie și alte echipamente – 2.000 lei
  • Piese de schimb pentru sistemul de înștiințare – alarmare – 10.000 lei
  • Piese de schimb pentru echipamente și utilajele de intervenție din dotarea SALVO – 8.400 lei
  • Mănuși și ochelari de protecție – 3.600 lei
  • Echipament tehnico-logistic – 5.000 lei
  • Echipament tehnic – 15.000 lei
  • Sistem complet grup mobil intervenții – 2.000 lei
  • Echipament echipă salvări pe curs de apă – 8.500 lei
  • Echipament tehnic încălzitor electric – 4.500 lei
  • Echipament de intervenție și protecție – 35.000 lei
  • Echipament echipa salvări medii periculoase – 10.000 lei
  • Set echipament de protecție arborist – 5.400 lei
  • Echipament de intervenție și protecție – 30.000 lei
  • Piese de schimb pentru carusel Parcul Copiilor – 14.000 lei
  • Acumulatori de schimb pentru Wattman Mini-Espress Parcul Copiilor – 9.000 lei
  • Servicii de certificare a semnăturii electronice prin certificate digitale pentru 5 consilieri achiziții publice – 712 lei
  • Servicii necesare pentru refacere hărți strategice de zgomot – 85.000 lei
  • Servicii de asigurări RCA pentru autoutilitarele din dotarea CVSU și Salvo – 1.800 lei
  • Servicii de asigurări RCA pentru autoutilitarele din dotarea CVSU și Salvo – 12.000 lei
  • Servicii asigurări de viață voluntari Salvo – 10.000 lei
  • Servicii pregătire profesională voluntari reinstruire anuală obligatorie CVSU – 9.000 lei
  • Monitorizare / mentenanță sistem de alarmă depozit CVSU – 4.800 lei
  • Servicii inspecție tehnică periodică pentru remorcile din dotare CVSU – 600 lei
  • Servicii inspecție tehnică periodică pentru autoutilitarele din dotarea CVSU și Salvo – 450 lei
  • Servicii revizie și reparație obligatorie și schimb de cauciucuri pentru 3 autoutilitare din dotarea CVSU – 2.500 lei
  • Service echipamente intervenții din dotarea CVSU – 12.000 lei
  • Servicii de formare profesională în domeniul reabilitării clădirilor istorice, al managementului și organizării echipei și de bune practici în operare calculator MS Office – 8.850 lei
  • Servicii de consultanță tehnică în implementarea proiectelor de reabilitare asupra clădirilor din zonele de acțiune prioritară a Municipului Timișoara – 125.662 lei
  • Servicii de tipărite a materialelor de informare și promovare privind programul de sprijin financiar privind creșterea calității arhitectural-ambientale a clădirilor din zonele prioritate de interrvenție – 2.941 lei
  • Servicii de organizare eveniment – Creative Talks & Matchmaking Fair – 38.327 lei
  • Servicii de întreținere carusel cu cai în Parcul Copiilor – 22.000 lei
  • Servicii de întreținere și reparație a trenulețului Wattman și al circuitului canoe din Parcul Copiilor – 67.000 lei
  • Servicii de publicare a anunțurilor prvind organizarea concursurilor pentru ocuparea unor funcții contractuale din cadrul PMT – 12.605 lei
  • Servicii dirigenție de șantier pentru realizarea obiectivului „Realizare galerie de artă” – 17.192 lei
  • Servicii dirigenție de șantier pentru realizarea obiectivului „Reabilitare cinematograf Freidorf” – 41.775 lei
  • Servicii de informare și publicitate pentru obiectivul „Reabilitare cinematograf Freidorf” – 10.000 lei
  • Servicii de întocmire a documentației tehnice pentru conformarea clădirii Clinicii ORL în vederea obținerii autorizației de securitate la incendiu – 44.640 lei
  • Servicii de expertiză tehnico-economică și proiect tehnic pentru continuarea lucrărilor de reabilitare aferente obiectivului „Reabilitare termică imobil Calea Șagului 31 – 33” – 84.033 lei

About Post Author